Call of Duty: Modern Warfare 3 Gameplay Demo Walkthrough + Giveaway [HD] (XBOX 360/PS3/PC) [E3 2011]

RSS

Call of Duty: Modern Warfare 3 Gameplay Demo Walkthrough + Giveaway [HD] (XBOX 360/PS3/PC) [E3 2011]

Sun, Jul 10, 2011

Call of Duty 8



The live demo of Call of Duty: Modern Warfare 3 at Microsoft’s E3 2011 Press Conference. The video includes gameplay of Modern Warfare 3. Give us your thoughts on E3 at: www.media-cows.com Hope you enjoy. Please rate and subscribe. Developer: Infinity Ward, Sledgehammer Studios, Raven Software Publisher: Activision

25 Comments For This Post

  1. mattnoz Says:

    lol god damn xbox pads XD

  2. ConAnderson Says:

    f*ck me in the a** right now modern warfare 3. deep in my a**. so deep that modern warfare 2 comes out my mouth because i shoved in deep in my a** when it came out..replace me!

  3. TheDarkAge10 Says:

    This should be called Modern Warfare 2.5

  4. iConGamingDK Says:

    @reichstag10
    This is singelplay dude..

  5. reichstag10 Says:

    Infinity Ward CODs start to be sucking shit. Cmon, almost no recoil on weapons, long range with a shotgun, WTF is this?

  6. Abobakerugool Says:

    search this on youtube its cool:mnmaa QUICKSCOPING AND TOMAHAWK MONTAGE. Make sure you put in the capital letters!

  7. Nightviewerr Says:

    mw2 copy .. o.o

  8. farcry2outlaw Says:

    i was so fucking tired of, SAS and Rangers.
    now i get to play as the Delta force (now known as ACE)
    although they don’t partake in Maritime Operations (that’s Devgru’s Job)
    i am still Excited

  9. SEGANextGen2012 Says:

    12/12/12

    DREAMCAST 2

    It’s Coming…

    See channel

  10. iTzThiDD Says:

    COD is about quickscoping, spawn killing, and running around knifing… BF3 will definetely be better its just MW3 is better advertised but BF3 will win any challenge agaist mw3… BF3 will always be better

  11. SuperWarhero12 Says:

    Holy Shit, did you guys see the range on the AA-12, wow

  12. CODxGaMeRx99 Says:

    SICK OF WAITING FOR M W 3 TO FINALLY COME OUT?
    GET THE NEW UNRELEASED BETA KEY = BETAKEY.o.gp
    THIS KEY WILL WORK FOR XBOX 360 AND PS3 USERS!

  13. gothix114 Says:

    @pirukatz “Battlefield is about going kilometers from your spawn point and die.” um no you can spawn with your squadmates which will be still in battle. Also, you can fly and drive vehicles into battle if you spawn at the spawn point. And no, not all Cod games get better graphics. Blops downgraded from Mw2.

  14. droedup92 Says:

    @jarianb15 nope theres been plenty of crappy single player fps campaigns before Call of duty

  15. AzNPowerRulz Says:

    Hurray for Makarov

  16. rudnymullenlover Says:

    i hate it when dumbfucks like this asshole write (xbox/ps3/pc) gameplay, i mean wtf are they like fucking retarded? its obviously its on xboz but this dumbfuck is too retarded to understand that..

  17. remster32 Says:

    @godzillaizbeast2004 About the glitch, you both killed each other. It isn’t a glitch, it happens due to how bullets have actual speeds unlike in COD.

  18. Gmruleme Says:

    It doesn’t matter about graphics. It matters about gameplay. Think about Minecraft. Do you think people fucking care about the graphics in that game? ;)

  19. metalhead1225 Says:

    im not saying cod sucks. its fun as an arcade shooter but im more of a realism kinda guy. I honestly liked CoD duty more when it was a WW2 shooter but is still fun as MW. i just think they could improve more and move forward with first person shooter franchises. what im saying is im not seeing much to go from call of duty MW2 to number 3. it seems the only reason people will buy it is because its name. MW3. and the hopes of something better. i just feel people will be very dissapointed.

  20. pirukatz Says:

    You know what is funny? They say CoD do the same thing over and over again, and what about Battlefield? is the same thing too, oh the engine changes on BF3, so what? If MW3 was used in a new engine you guys just wouldn’t complain? Doesn’t make sense. MW3 will have new campaign, new maps, improved graphics (a little but who cares?) and maybe they will do something new to multiplayer, or don’t, but the game is still action fun, Battlefield is about going kilometers from your spawn point and die.

  21. MrBeastmastr Says:

    Wow… This game is mind-blowing. An Eyegasm that’s for sure.

  22. kwanicov Says:

    @MySkyisClear it was a nice day and the Russian army was walking around and spoke: “oh, what a lovely city, what about we go over there and say hi!” and so that happend.

  23. KDBJR617 Says:

    @FreshPofBellaireTX nice…. lol lol

  24. sirjazza4 Says:

    if i win it would be so cool because i love call of duty and my tv is like 10 years old no joke :)

  25. metalhead1225 Says:

    It seems as though the CoD series has run out of ideas. after the past few years it seems all they could come up with is a double scope and scuba suits. nothing has improved. I’ll stick with MW2 to fuck around with online but i think i might trade it in for BF3 seeing as ill be having much more fun with the new frostbite 2 engine and since there is a new engine everything is better (even though it already was awesome enough) BF2 kicked MW3 ass 6 years ago. i was hoping for more than an add on.

What do you think? Add your comment below.